سررسید اروپایی بهترین هدیه تبلیغاتی

سررسید اروپایی قطعی جدید است که چند سالی است در ایران پر طرفدار شده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. قطع های مختلف سررسید قطع سررسید وزیری، سررسید رقعی، سررسید خشتی، رحلی می باشند. هر صفحه از قطع سررسید اروپایی ابعاد ۲۲ در ۱۴ سانتیمتر دارد. این ابعاد قبلا در اروپا چاپ شده است و دلیل نام گذاری سررسید اروپایی همین تفاوت ابعاد است.


سررسید اروپایی ۱۴۰۲ بهترین گزینه برای مدیریت لحظه های شما

شاید بتوان گفت در حال حاضر یکی از جذابترین و و پراستفاده ترین ابزارها برای برنامه ریزی و کنترل امور استفاده از سررسید و سالنامه اروپایی می باشد. سررسید و سالنامه یکی از لاکچری ترین اکسسوری ها برای برنامه ریزی روزانه، ماهانه و سالانه می باشند. معمولا مدیران سطح بالا به منظور کنترل امور روزانه و کارها همواره از سررسید های سالانه استفاده می کنند. با درج مرتب برنامه های شغلی و حرفه ایی در سررسید اروپایی می توانید همه برنامه های خود را به راحتی کنترل کنید و براحتی امور را در دست بگیرید.


ویژگی های سالنامه اروپایی

۱- ابعاد کوچکتری نسبت به سررسید وزیری دارد.

۲- سبکتر است و حمل آن راحت تر است.

۳- از فضای کافی و مفید تری برخوردار است.

۴- قطع آنه زیباتر است و از محبوبیت بیشتری برخوردار است.


اندازه سررسید اروپایی ۱۴۰۲

سررسید اروپایی در قطع اروپایی عرض می شود ولی با این حال کمی بزرگتر از سررسید اروپایی های دیگر در نظر گرفته شده تا از فضا بهره بیشتری برده شود. سررسید اروپایی در ابعاد ۲۲ در ۱۴ سانتیمتر عرضه میگردد.


جلد سررسید اروپایی

جلد سررسید اروپایی در دو حالت جلد نرم و جلد سخت عرضه می شود. جلد سخت و جلد نرم طرفداران خود را دارند و از آنجا که انتخاب از بین جلد سخت و جلد نرم به سلیقه شما بر می گیردد ما هر دو جلد را به شما ارائه می کنیم تا بر اساس صلیقه خود انتخاب کنید.


جنس های جلد سالنامه اروپایی

جلد های سررسید اروپایی مهرسام از تنوع جذابی برخوردار هستند. طرح جلد ها از ترمو طرح چرم، ترمو طرح موج، ترمو طرح دراگون عرضه شده است. این تنوع بسیار جذاب است و نکته مهمتر این است که از میان این هم نوع جلد جذاب انتخاب بسیار سختی خواهید داشت.


رنگ جلد سرسید سالنامه اروپایی

تنوع سرسید اروپایی در متریال جلد ها خلاصه نمی شود. رنگ های خاص و خیره کننده ایی را برای شما در نظر گرفته ایم. سررسید ها از رنگ های مشکی، سبز، طوسی،زرشکی و آبی تشکیل شده اند.


سالنامه اروپایی 1402 هدیه ی تبلیغاتی ماندگار

اگر شما صاحب کسب و کاری هستید و میخواهید تمام سال نام برند و کسب و کار شما جلوی چشمان مدیران موفق و مشتریان شما باشد، خرید سررسید اروپایی 140۲ به عنوان یک هدیه تبلیغاتی موفق، عالی ترین گزینه برای شماست. چرا که در تمام طول سال آنها برای برنامه ریزی های خود از سررسید شما استفاده خواهند کرد و همیشه برند شما جلوی چشمانشان خواهد بود.



نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.