سایت کسب بیت کوین رایگان با گوشی

میخوام در این مطلب یه سایت عالی رو بهتون معرفی کنم یه بازی عالی جهت استخراج ارز های بیت کوین دوج کوین واتریوم،این سایت چندتا بازی خیلی سرگرم کننده وساده گذاشته که با هربار بازی کردن قدرتی به پاور شما جهت استخراج اضافه میکنه که میتونید با اون قدرت شروع به استخراج کنید.


بهترین سایت معتبر بدست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی موبایل وکامپیوتر
آموزش صفر تا صد وب سایت رولر کوین را در این مقاله بخوانید. کسب درآمد ارزهای دیجیتال امروزه از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که سایت رولر کوین (RollerCoin) یکی روش‌هایی است که می‌توانید از طریق آن ارز دیجیتال موردنظر خود را به‌صورت رایگان به دست بیاورید. شاید سؤالاتی در این خصوص داشته باشید که چطور به درآمد برسیم؟ به طور کلی رولر کوین چیست؟ چطور از سایت رولر کوین برداشت بزنیم؟ چه رمزارزهایی قابل استخراج هستند؟ چطور در سایت رولر کوین ثبت نام کنیم؟ و… در این مقاله آموزشی قصد داریم به تمامی این ابهامات پاسخ دهیم و ترفندهایی برای به دست آوردن ارز دیجیتال در این سایت پر طرف‌دار بیان کنیم. در انتهای مقاله نیز چند سایت برای بازی معرفی می‌کنیم که از طریق آنها نیز می‌توانید به درآمد ارزهای مختلف برسید. با ما همراه باشید تا آموزش سایت رولر کوین را آغاز کنیم.


سایت رولر کوین (RollerCoin) چیست؟
در ابتدا لازم است تا با رولر کوین آشنا شده و سپس به روش استخراج و معرفی بخش ای مختلف آن بپردازیم. رولر کوین به کاربران این امکان را می‌دهد که فقط با بازی‌کردن، ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC)، دوج کوین (DOGE) و توکن رولر (RLT) را استخراج کنید. البته تتر نیز در این بین وجود دارد اما هم اکنون که در حال نگارش این مقاله هستم، امکان استخراج تتر وجود ندارد. خیلی ساده و راحت به نظر می‌رسد.
سایت رولر کوین شامل بازی‌های متنوعی است که احتمالاً با نگاه اول متوجه شده‌اید که کیفیت آن مانند سایر بازی‌های امروزی نیست و از سبک کلاسیک استفاده کرده است. شما می‌توانید بازی کنید و قدرت استخراج خود را افزایش دهید. درواقع رولر کوین امکانی را فراهم کرده است که همه افرادی بتوانند رمزارزهای معروف را بدون داشتن ریگ ماینینگ، استخراج کنند و به کسب درآمد رایگان برسند.



چگونه بیت کوین رایگان کسب کنیم؟ کسب بیت کوین رایگان در هر ساعت!!!
یه سایت عالی جهت بدست اوردن بیت کوین رایگان که من چندین بار برداشت داشتمه و جزو قوی ترین و ساده ترین و قدیمی ترین سایت های دنیا بعد از پیداش بیتکوین است و شما به صورت تضمینی میتونین در این سایت هر 10 دقیقه بیتکوین دوج کوین واتریوم رایگان از طریق بازی کردن وخرید دستگاه بصورت استخراج ابری یا همون اتوماتیک دریافت کنید و علاوه بر اون کلی بازی و سرگرمی داخلش داره که میتونین بیتکوین دوج کوین واتریوم جمع کنید.


آیا سایت رولر کوین معتبر است؟
در جواب این سؤال باید گفت که کاربران زیادی از این سایت استفاده می‌کنند تاکنون برداشت‌های زیادی توسط افرادی که با بایننس فارسی در ارتباط هستند صورت گرفته است؛ بنابراین جای نگرانی نیست و هرچه دیرتر دست به کار شوید، زمان و ارز دیجیتال بیشتری را از دست داده‌اید.
بریم سراغ معرفی سایت کافیه V.P.N داشته یا قندشکن رو روشن کنید تا وارد سایت سایت استخراج بیت کوین رایگان شوید.

لینک ثبت نام در سایت کلیک کنید

اگه شاید شما جز اون دسته دوستانی هستی که نیاز به آموزش نداری و همین که لینک سایت رو داشته باشی کافیه و خودت میدونی چطور با سایت کار کنی پس کل مقاله زیر را توی چند خط خلاصه میکنم.
این سایت از سال 2017 شروع بکار کرده وجزمعروف ترین وقابل اعتماد ترین سایتهاست وشما میتونید از طریق انجام بازی های سایت قدرت استخراج کسب کنید وبیت کوین دوج کوین واتریوم رو استخراج کنید.
واگر میخواهید سرمایه گذاری کنید ودستگاه ماینر بخرید از قسمت فروشگاه سایت به راحتی دستگاه مورد نظر خودون رو بخرید وبصورت ابری استخراج کنید یعنی فقط دستگاه رو میخری وخودش دیگه استخراج هر ارزی که بخواهید انجام میده.
درصفحه اصلی سایت مقدار قدرت که داری و تعداد بیت کوین رو که قراره هر10 دقیقه واست واریز کنه رو نمایش میده.
اگه میخوای از همین الان شروع کنی بهتره v.p.n رو روشن کنی و روی لینک زیر کلیک کنی و ثبت نام کنی. فقط یادت نره که بری توی ایمیلت وایمیلی که واست اومده روی فعال سازی حسابت کلیک کنی.
سایتی که دارم راجع بهش توضیح میدم آموزش بیت کوین رایگان دوج کوین واتریوم است.
خوب این بود خلاصه چندییییین صفحه مقاله.

سایت معتبر بیت کوین رایگان ثبت نام


نکته ها
1.اول از همه تحت هیچ شرایطی از طریق یک ای پی چندین بار ثبت نام نکنید چون اکانتتون مسدود میشه
2.اگه دیدین میخواهید دکمه GAIN POWER را بزنید و پیغام انگلیسی با یک ضربدر قرمز رنگ میده عصبی نشید و کافیه IP اون V.P.N و یا کشورتون را عوض کنید و دوباره امتحان کنید. یا کلن VPNروخاموش روشن کنید یا از یه برنامه دیگه استفاده کنید.
3.یک کیف پول برای خودتون داشته باشید پیشنهاد ما کیف پول تراست والت که روی گوشی اندریدتون نصب میشه وکار با اون خیلی سادست.
4.برداشت از این سایت معمولا بین 12 ساعت تا 120 ساعت یا همان 5 روز زمان بره و بدون کارمزد واریز میشه
5.هرماه سایت جوایز ویژه ایی برای کاربران در نظر میگیره این جوایز میتونه قدرت رایگان،یا تخفیف برای خرید دستگاه،ارز رایگان، قدرت ماینینگ بیشتر،دستگاه های رایگان+قفسه یا ساتوشی رایگان باشه
6.این سایت پشیبانی خیلی قوی داره ودر هرصورت به ایمیل شما پاسخ میده
7.به ازاری هر زیر مجموعه سود مشارکت در منافع به شما تعلق میگیره یعنی از سودی که صاحب سایت میبره به شما تعلق میگیره اونم تا 25 درصد به ازای هر زیرمجموعه
8.سایت یک ارز قوی رو داره وارد بازی میکنه به اسم ROLLERCOIN با نام مخففRLTکه الان قیمتش یک دلاره وشما میتونید در خود سایت اون رو استخراج کنید بعدها در صرافی هایی که لیست بشه بی شک قیمتش سر به فلک میکشه
9.هر ده دقیقه بستگی به قدرت شما در بازی ارز به کیف پول شما واریز میشه در قسمت بالای سایت میتونید تماشا کنید
10.بیش از دو میلیون پانصد هزار نفر کاربر فعال
11.بیش از 4 سال پرداختی از سال 2017
13.این سایت رو هم میتونی با گوشی موبایلت بازی کنی هم کامپیوتر ولپ تاب
14.فکر نکنم سایت به این خوبی رو بتونی پیدا کنی
15.بنظرم تغریباً یه چیزایی مختصر وخلاصه رو گفتم خودتون که وارد سایت بیشید وبا سایت کار کنید به سادگی کلن سایت میاد تومشتتون و کار با سایت خیلی راحت

دوستان با من مرحله به مرحله پیش برید
یادتون باشه اول قند شکن خودتون را روشن کنید و بعدش وارد سایت بشید
بعد از اینکه vpn را روشن کردید به وارد سایت کسب بیت کوین دوج کوین واتریوم رایگان شدید و ثبت نام کنید. البت اگه ثبت نام بلد نیستید در پایین مرحله به مرحله آموزش دادم و خیالتون تخت باشه که عقب نمیوفتید.
با خرید ماینر در سایت قدرت استخراجتون رو بالا ببرید.
یا از طریق بازی کردن قدرتتون رو افزایش بدید.
راه بعدی زیر مجموعه گیری هست که 25 درصد کمیسیون به ازای معرفی به صورت مادام العمر به شما میده.
قرعه کشی های ماهیانه و ساتوشی رایگان وتخفیف های ویژه جهت خرید دستگاه ماینر.
بعضی اوقات سایت پاداش قدرت قرار میده یعنی اگه قدرت ماینینگت 1000باشه و هر 10 دقیقه 8 تا ساتوشی بهت میده وقتی سایت پاداش قدرت قرار بده هر 10 دقیقه میتونی 16 تا ساتوشی کسب کنی این واقعا سایت عالیه.
هربا که شما بازی میکنید قدرت استخراجتون بیشتر وبیشتر میشه وشما رو به بیت کوین دوج کوین واتریوم نزدیک تر میکنه پس فرصتو از دست ندهید ثبت نام کنید.
روش های زیادی برای بدست آوردن وکسب رایگان بیت کوین وجود داره ولی این یکی از معتبر ترین وبهترین سایت هاست.

اگه بخوام از لحاظ رتبه سنج بررسی کنم باید بگم امتیاز دامین سایت (نام سایت) امتیاز بسیییییار بالای 87 را داره به همراه 7 میلیون بک لینک (بک لینک یعنی تعداد لینک هایی که در سایت های دیگه به این سایت اشاره شده) پس با بررسی که انجام دادیم سایت معتبری است و تا الان هیچ کسی در اینترنت به اسکم بودن سایت اشاره ای نکرده (اسکم را شما به معنای کلاه بردار در نظر بگیرید). شما به راحتی میتونید بعد از اینکه به حد نصاب برداشت رسیدین میتونین درخواست خارج کردن بیت کوین را بدهید.


1)بریم سراغ آموزش دقیق
ابتدا از طریق لینک ثبت نام در زیر ثبت نام کنید


قند شکن رو روشن کنید و روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید مانند تصویر گزینه آبی رنگ START MAINING رو بزنید.

داخل عکس کاملا توضیح دادم و ثبت نام اصلا کار پیچیده ای نیست و مثل همه سایت های دیگه است.
در قسمت اول ( کادر اول ) میتونین آدرس بیت کوین و یا ایمیلتون را وارد کنید و در قسمت دوم (کادر دوم) هم پسوردتون را وارد کنید.
تیک این سه گزینه رو هم بزنید
در کادر آخر به شما یه سری حروف را نشان میدهد تا مطمئن بشود که شما ربات نیستید.
خب کار ما تموم شد و روی دکمه SIGN UP کلیک میکنیم تا ثبت نام ما انجام بشه.

بعد از اینکه ثبت نام شما کامل شد.یک ایمیل فعالسازی به ایمیل ما ارسال میشود که باید بریم داخل ایمیلمون و روی لینک فعال سازی کلیک کنیم. تبریک میگم حساب شما ساخته شد و آماده دریافت بیتکوین دوج کوین واتریوم رایگان است.


روی گزینه آبی رنگ وریفای ایمیل کلیک کنید.
بعد از ثبت نام و تائید ایمیل نوبت به وارد شدن در سایت میرسه.


2) مراحل و قسمت های سایت
خب اول نام برای خودتون قرار بدید ویه شکل آواتار برای خودون و جنسیت اینا همه رو وارد کنید وتایید کنید.

تغییر آواتار سایت و مشاهده پروفایل

مرحله بعد ما وارد صفحه اصلی سایت شدیم NEXT رو بزنید.


این صفحه اصلی سایت که میبینید قسمت های اون هم رو توضیح داده شده.
برای اکثریت کاربران1000 عدد ساتوشی رایگان داده شده.


3)قسمت GAMEبازی های سایت

home: همان صفحه اصلی سایت را نمایش می‌دهد که از این طریق نیز می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
Wallets: بخش کیف پول است که با کلیک کردن روی آن وارد والت خود می‌شوید.
Profile: تنظیمات پروفایل کاربری را در قسمت‌های قبلی توضیح دادیم.
Blog: این قسمت مربوط به بلاگ سایت رولر کوین است که می‌توانید مقالات آموزشی را در این قسمت مطالعه کنید.
Leaderbord: رتبه شما و سایر کاربران را نمایش می‌دهد که می‌توانید در این قسمت فعالیت خود را بررسی کنید که چه میزان با رقبای خود فاصله دارید.
what is RLT: در این قسمت توکن رولر کوین (RLT) به‌صورت جامع توضیح داده شده است که با چه هدفی ایجاد شده است و قصد دارد به کجا برسد.
Referral Program: در این بخش لینک مربوط شما برای دعوت دوستانتان به سایت است که بابت آن 25 درصد از بازی افراد دعوت شده به شما اختصاص پیدا می‌کند. علاوه بر آن نمودارها و بنرهای تبلیغاتی که برای دریافت عضو هستند نیز در این قسمت وجود دارند.
Logout: برای خروج از حساب کاربری می‌توانید روی این گزینه کلیک کنید.

چطور از سایت رولر کوین کسب درآمد داشته باشیم؟ این سؤالی است که همه شما منتظر پاسخ آن هستید. بازی‌کردن تنها راه کسب درآمد در این سایت است. به‌صورت کلی دو روش برای کسب درآمد در این سایت وجود دارد که عبارت است از:
1. بازی‌کردن
2. استفاده از ماینر


کسب درآمد از طریق بازی

با کلیک بر روی قسمت بازی‌ها وارد بخش موردنظر می‌شوید. با یک نگاه متوجه تعدادی بازی به همراه نوار اطلاعاتی در بالای آنها می‌شوید. نوار بالایی اطلاعاتی است که سیستم ماینینگ شما از آن برخوردار است.

بازی های سایت
PC Name: نام سیستمی است که هم اکنون در حال استفاده از آن هستید.
Power holding: مقدار زمانی است که دستگاه می‌توانید قدرت شما را ذخیره کند.
PC Level: درجه سیستم شما را از نظر قدرت نشان می‌دهد.
PC Level Reset: مدت زمانی است که سیستم شما به سیستم قبلی خود برمی‌گردد. هرچه بیشتر بازی کنید، سیستم شما ارتقا پیدا می‌کند و اگر بعد از مدتی از آن استفاده نکنید و وارد بازی‌های نشوید، سیستم خود را از دست می‌دهید و باید از سیستم قبلی استفاده کنید.
Next PC level: تعداد بازی‌هایی را نمایش می‌دهد که بعد از آن می‌توانید به سیستم و کامپیوتر جدید دسترسی داشته باشید.

نمونه بازی های سایت



بد از استارت و وقتی بازیتون تموم شد.
گزینه GAIN POWER رو بزنید تا قدرتتون منتقل بشه.

با انجام 10 بازی، 3 شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک میده.
با انجام 30 بازی ، 5 شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک میده.
با انجام 60 بازی ، مقدار 7 شبانه روز قدرت استخراج اتوماتیک میده.

اگه هر شبانه روز، حداقل یک بازی رو انجام ندید، این امتیازهای 3 و 5 و 7 شبانه روز استخراج اتوماتیک، تبدیل به 1 یا 3 شبانه روز استخراج اتوماتیک میشه.
اگه چند روز (فکر کنم به مدت یک هفته) اصلا یک بازی هم در rollercoin انجام ندید، قدرت استخراجتون غیرفعال میشه. باید 20 تا بازی انجام بدید، تا قدرت استخراج تون فعال بشه.
قدرت ها هم فقط برای یک هفته معتبرن ینی هرچه بازی کنه یک هفته دیگه از بین میره ودوباره باید بازی کنی.

برای تنظیم قدرت مانند تصویر زیر اقدام کنید:

روی گزینه my power کلیک کنیدگزینه split power رو بزنید


میتونید مثلا بیت کوین رو بزارید روی 40 درصد اتریوم ودوج کوین رو هم بزارید روی 30 درصد روبرکوین رو هم که می بینید اون ارز مال خرید ماینر میتونید اون رو هم استخراج کنیو وبا اون دستگاه ماینر بخرید.


4)بریم سراغ فروشگاه سایت


کسب درآمد از ماینر
در روش دوم باید دستگاه ماینر را از داخل بازی خریداری کنید. البته برای انجام این کار باید ساتوشی یا رولر کوین داشته باشید. اگر رولر کوین. ساتوشی (کمترین واحد بیت کوین) ندارید و سایر ارزهای دیجیتال در کیف پول شما وجود دارد می‌توانید آن را تبدیل به رولر کوین کنید. در ادامه مقاله آموزش آن وجود دارد. برای خرید دستگاه ابتدا وارد صفحه اصلی بشوید و روی سبد خرید کلیک کنید.
در اینجا یک سری ماینر رو میبینید که حتما باید ارز RLT رو داشته باشید برای خرید میتونید بیت کوین ها یا دوج کوین ویا اتریوم هاتون رو از بخش تبدیل سایت به RLT تبدیل کنید و ماینر بخرید من خودم یه مقدار دوج کوین برای سایت واریز کردم وتبدیل به RLTکردم ودستگاه خریدم.


تبدیل ارزهای دیجیتال به RLT
1. ابتدا باید مقداری از رمزارزهای دیگر در والت خود داشته باشید.
2. هم اکنون وارد کیف پول خود شوید و رولر کوین را انتخاب کنید.
3. می‌توانید نوار را تنظیم کنید و یا مقدار موردنظر خود را در کادر سمت راست بنویسید (شماره 2). در سمت راست می‌توانید نوع کوین را نیز انتخاب کنید که کوینی به توکن RLT تبدیل شود.
4. سپس تیک پذیرش قوانین سایت را بزنید. (شماره 3)
5. در انتها گزینه آبی رنگ را انتخاب کنید تا تبادل کوین و توکن انجام شود. (شماره 4)

تبادل توکن شما تمام شد و می‌توانید دستگاه ماینر خود را خریداری کنید.

دستگاه های ماینر برای کسی خوبه که سرمایه دار باشه چون خیلی گرون هستن ولی قدرت بسیار بالایی دارن و به راحتی استخراج میکنند شما میونید ارز RLT رو درسای استخراج کنید ودستگاه بخرید.


5) برداشت از سایت
خب بریم برای دوستانی که گفتن چطور باید بیت کوین رایگان رو برداشت کنیم فرق نمیکنه همون طور که بهتون گفتم نیاز به یه کیف پول دارین خب کیف پول تراست والت که میتونید روی گوشی اندریدتون نصب کنید.
برای برداشت خیلی ساده راحته به تصویر زیر نگاه کنید.


روی کیف پول کلیک کنید.
2 ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید.
3روی گزینه withdrawکلیک کنید.



طبق تصویر ادرس میزان ارز مورد نظرتون رو میزنید و در آخر تایید میزنید یا دتون باشه موقع برداشت یک ایمیل به آدرس ایمیل شما ارسال میشه اون رو حتما در ایمیلتون تایید کنید تا برداشتتون تایید شه

نکته دیگه حداقل برداشت برای
بیت کوین 0.0001
دوج کوین 30 عدد قراره بشه 15 عدد بزودی
اتریوم 0.008 که بزودی به 0.004 قرار است تغییر کنید


6)زیر مجموعه گیری از طریق لینک

از سمت راست بالای صفحه گزینه Referral program و وارد صفحه بالا شوید.

و در کلام اخر من اثبات پرداختی های خودم رو واستون گذاشتم میتونید ببینید روی اثبات پرداخت کلیک کنید سایت کاملا معتبر با خیال راحت وآسوده بازی کنید وکسب درآمد کنید.


اثبات پرداخت
من تغریبا همه قسمت ها رو واستون به صورت ساده توضیح دادم اگر به مشکلی بر خوردید که در اینجا توضیحی داده نشده بود کامنت بگذارید یا در اینستا گرام به آیدی _bitcoin_game بازی بیت کوین پیام دهید سریعا پاسخگوی شما برادران وخواهران گلم هستم.


جمع‌بندی
در این مقاله به آموزش صفر تا صد وب سایت رولر کوین پرداختیم و نکات بسیار مهمی را گوشزد کردیم. نحوه کسب در آمد در رولر کوین و بازی‌کردن و خرید ماینر و تبدیل ارزهای مختلف ره توکن RLT از جمله این مطالب بود. فراموش نکنید که برای پیشرفت در این بازی باید روزانه بازی کنید، یعنی فعالیت مستمر داشته باشید و یک روز در میان از آن استفاده نکنید.
رولر کوین از اعتبار خوبی برخوردار است و پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آن استفاده کنید و در اوقات استراحت خود چند بازی انجام دهید که علاوه بر کسب درآمد، حوصله‌تان سر نرود.
دوستان قیمت بیت کوین خیلی بالاست قیمت بیت کوین امروز در حال رشده میتونید درسایت ارز های دیجیتال قیمت لحظه ای بیت کوین رو ببینید یا اگه نمیدونید بیت کوین چیست راجب تحقیق کنید پس تا میتونید بصورت رایگان این ارز رو جمع آوری کنید و در کیف پولتون نگه دارید چند سال دیگه این قیمتا آرزو میشه.



نظرات



به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

globessl enamad logo-samandehi

درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.