کوینکس؛ بهترین صرافی انواع ارزهای دیجیتال

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و کاربران می‌توانند با آن اقدام به تبادل رمز ارزهای خود کنند. دفتر مرکزی این صرافی در هنگ کنگ کشور چین واقع است. این صرافی نیز همانند بیشتر صرافی ها ( بایننس و… ) در کشور چین آغاز به کار کرده است. صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی معتبر، موارد لازم را جهت انجام معامله بررسی می کند و سپس ارتباط های یک معامله را برقرار می کند.

کار با این صرافی بسیار آسان است و نیازی به آموزش‌های حرفه‌ای و یا اطلاعات زیادی نیست.

کوینکس برای تامین امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه استفاده می کند. کوینکس به شما اطمینان می دهد که مبادلات شما امن و بدون هیچ دخالتی انجام می شود و همچنین تمام معاملات محافظت شده می باشد.

کارمزد معاملات این صرافی ۰.۰۱ درصد از کل حجم معاملات می باشد. البته لازم به ذکر است که این صرافی همانند بایننس یک ارز دیجیتال با نام ” CET ” دارد. اگر بخواهید خرید و فروش های خود را با این ارز در صرافی کوینکس انجام دهید، از مبلغ کارمزد شما ۵۰ درصد کم می شود و رقم کارمزد شما به ۰.۰۵ تبدیل می شود.

مزایا:

طبق گفته صرافی کوینکس امنیت آن نسبتا پایدار و مناسب می باشد.

رابط کاربری مناسب و راحت

عمل نکردن تحریم های صرافی

تعداد بسیار زیاد رمز ارز ها

کارمزد بسیار کم

معایب:

پشتیبانی نکردن از ارز های فیات


کاربری آسان، عدم محدودیت‌های خاص برای کاربران ایرانی داخل یا خارج از کشور، داشتن پلتفرم و نسخه‌های مختلف، سرعت بالا و کارمزد بسیار کم مبادلات، سوددهی با نگهداری از برخی ارزهای برتر، سودگیری در مشارکت استیک و AMM و...، داشتن ارز داخلی (CET) و پاداش خوب برای عضوگیری و... از دلایل محبوب شدن این صرافی در بین ایرانیان است.

لینک ثبت نام



نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.