گوش دادن به موسیقی هم تفریح و هم التیامی برای آرامش روح هست. اکثر ما برای گوش دادن به یک آهنگ یا موسیقی، اسم اون رو تو گوگل سرچ کرده و دانلود و پخش می کنیم و از قابلیت کسب درامد با گوش دادن به موسیقی بی اطلاع هستیم! پلتفرم ها و اپلیکیشن های مختلفی وجود داره که بابت گوش دادن به موزیک و ثبت نقد و نظر درباره اون، به کاربرانش پول پرداخت می کنه. البته توجه کنین که نباید انتظار درامد آنچنانی از طریق گوش دادن به آهنگ داشته باشین! اما به عنوان یک مبلغی که از زمان های مرده به دست میارین می تونید روی اون حساب کنید. 

برخی از سرویس های ارائه دهنده محتواهای صوتی در ازای فعالیت های ساده ای مانند آهنگ گوش دادن و ثبت کردن نظر یا نقد برای آهنگ¬ها، مبالغی را برای کاربران خود اختصاص می دهد. در اینجا تعدادی از برنامه های معتبر که کسب درامد با گوش دادن به موزیک از طریق آن ها میسر است را معرفی می کنیم.

وبسایت Slice the pie یکی از بهترینا برای کسب درآمد از آهنگ گوش دادن هست. میانگین پرداخت برای بررسی هر آهنگ بین 2 تا 20 سنت هست.

اپلیکیشن Current برای کشف و پخش آهنگ‌های جدید به شما امتیاز اختصاص می ده. حداکثر پرداختی فقط تا 600 دلار در سال برای فعالان هست.

Playlist Push هم یه برنامه دیگه واسه پول دراوردن از اهنگ گوش دادنه. پول خوبی میده اما اول باید هزار تا فالوور داشته باشین. برای هر آهنگی که بررسی می‌کنید بین 1.25 تا 15 دلار پول میده ارزششو داره!

پلتفرم Hit Predictor در ازای هر آهنگی که امتیاز می‌دید، 3 امتیاز کسب میده که معادل با 1 دلار هست. باحاله نه؟!

وب سایت  Music Xray موسیقی هایی از همان سبک مورد علاقتون رو به شما پیشنهاد میده و با گوش دادن هر آهنگ به مدت حداقل 30 ثانیه، 10 سنت به شما پرداخت میکنه و سقف درامدیش هم در هر یک ساعت برابر 12 دلاره. چقدر فرصت وجود داره و نمیدونستیم!

اخریش وبسایت Welocalize هست که برای رونویسی متن آهنگ یا ترجمه اون به زبان دیگر به شما پول پرداخت میکنه. اگه مهارت زبان انگلیسی خوبی دارین، میتونید با رونویسی کردن متن هر آهنگ 4 دلار دریافت کنید. این واقعا مبلغ قابل توجهی هست و اگه شما بتوانید روزی 5 آهنگ رو رونویسی کنید، 20 دلار به جیب میزنین که با قیمت روز دلار حدود 1 میلیون تومان درامد روزانه میتونید داشته باشید! هیجان انگیزه، نه؟!

خب دوستان گلم این از این مطلب! تلاش میکنم هر سوراخ سمبه ای که تو اینترنت پول میده رو پیدا کنم و اینجا براتون توضیح بدم.

پس تا روش های دیگه، شما از این سایتا یکم پول بزنین به جیب تا بگردم!

یا علی



نظرات



درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . ارتباط با ما

کلیه حقوق این سایت برای یوزبیت محفوظ می‌باشد.