بولینگ سرگرم کننده و ورزش است. بیشتر افراد ورزش هایی مانند بولینگ را فقط برای افراد ثروتمند می دانند و به همین دلیل هرگز آن را انجام نمی دهند، اما واقعیت چیز دیگری است و با صرف هزینه ای معقول می توانید از این ورزش و سرگرمی عالی لذت ببرید. برای خرید کفش بولینگ و انجام این ورزش یا تفریح، علاوه بر هزینه باشگاه، به توپ، کفش بولینگ و لباس مناسب نیاز دارید. بولینگ مانند هر ورزش دیگری قوانین خاص خود را دارد و قبل از انجام هر کاری باید این قوانین را یاد بگیرید. لازم به ذکر است که به فردی که در رشته بولینگ فعالیت می کند، بولر می گویند.

توپ بولینگ

توپ بولینگ یک توپ سنگین است. بنابراین پارچ باید دستانی قوی داشته باشد و به طور مداوم تمرینات دستی انجام دهد. با دست ضعیف یا آسیب دیده وارد این ورزش نشوید. پارچ در انتخاب توپ باید به دو نکته توجه کند، اول اینکه به وزن توپ توجه کند و دوم اینکه سوراخ های توپ را به دقت بررسی کند. توپ گیر باید توپی را انتخاب کند که وزن آن بیشتر از ظرفیت او نباشد و همچنین آنقدر سبک نباشد که نتواند به اهداف ضربه بزند. همچنین فاصله بین سوراخ ها باید متناسب با اندازه انگشتان پارچ باشد.

کفش بولینگ

بولینگ کفش های خودش را دارد. دلیل اصلی اینکه نمی توان از کفش های معمولی در بولینگ استفاده کرد این است که در این بازی کاسه ساز باید قبل از تحویل توپ سر بخورد، اما هنگام پوشیدن کفش معمولی، کاسه ساز روی خط نمی لغزد. از طرفی کفش های معمولی کیفیت کف را از بین می برند و آن را کثیف می کنند.

برخی افراد در مورد لزوم پوشیدن کفش بولینگ در حین بولینگ اطلاعی ندارند. ما در این مقاله در مورد آن صحبت می کنیم. نه تنها اجاره کفش بولینگ برای بولینگ ها گران است، بلکه کفش های اجاره ای هم خوب و مد نیستند. اکثر مردم به اشتباه فکر می کنند که می توانند با کفش های معمولی خود کاسه بازی کنند، اما اینطور نیست و صرف نظر از سطح مهارت بازیکن، کفش های بولینگ برای بولینگ ایمن و موفق و جلوگیری از آسیب دیدگی روی پای ورزشکار ضروری است.

3. دستگاه پانچ توپ

در بازی‌ها و مسابقات بولینگ حرفه‌ای، هر کسی توپ‌های مخصوص به خود را دارد. در توپ های حرفه ای هیچ سوراخی وجود ندارد. بنابراین پس از خرید توپ بولینگ ابتدا باید آن را مطابق با انگشتان خود با دریل توپ و دریل های مخصوص دریل کنید. برای این کار سه سوراخ به اندازه شست و دو انگشت وسط روی توپ ایجاد کنید.

سالن بولینگ

سالن بولینگ ده لاین و کف آن پارکت است. فلش های خط طبقه برای راهنمایی بهتر ترسیم شده است. به هر حال، گل هایی که در انتهای خطی که پرتاب کننده توپ را برای آن پرتاب می کند، پین نامیده می شود. پارچ از کف راهرو عبور می کند و سپس توپ را رها می کند. کف سالن باید سالم و همچنین عاری از اشیا و زباله باشد. در صورت آسیب دیدن کف سالن امکان سقوط راحت فرد وجود دارد که این امر می تواند باعث آسیب به فرد شود و بر روی امتیاز بازی نیز تاثیر بگذارد. پوشیدن کفش بولینگ از کف راهرو و زمین بازی و شخصی که آن را می پوشد محافظت می کند.

بررسی نیاز به گرم کردن قبل از دویدن

کفش های بولینگ با ایده حرکت هواپیمای هدف طراحی شده اند. تفاوت اصلی کفش های بولینگ با کفش های ورزشی رایج این است که در کفش های بولینگ کفی های کشویی در هر طرف وجود دارد و بسته به راست دست یا چپ دست بودن بازیکن از یکی از کفی های چپ یا راست استفاده می کند. زیره کفش بولینگ نرم و بدون پاشنه است. علاوه بر این، لغزنده هر کفش را می توان تغییر داد تا به کاستور اجازه دهد تا میزان اصطکاک را تنظیم کند.

از آنجایی که کفش های بولینگ فقط برای سالن های بولینگ ساخته می شوند، هرگز نباید آن ها را خارج از سالن بولینگ، به عنوان مثال در پارک ها و خطوط، بپوشید. حتی کوچکترین مواد چسبنده مانند آدامس می تواند به کفش بولینگ آسیب برساند و سطح لوله را خراب کند و در عین حال محافظت کمتری برای پوشنده ایجاد کند.

کفش بولینگ شخصی

بسیاری از کفش های بولینگ اجاره ای به دلیل طرح های مد زشتی که دارند، چندان مورد استقبال ورزشکاران نیستند. اما کفش هایی با طرح های مدرن و زیباتر نیز در بازار موجود است. اگر خیلی کم کاسه می‌زنید، ممکن است نیازی به خرید کفش بولینگ نداشته باشید، اما اگر می‌خواهید یک کاسه‌باز متوسط ​​و حرفه‌ای شوید و به طور مداوم کاسه کنید، خرید کفش بولینگ شخصی یک ضرورت است. هنگام خرید کفش مراقب باشید زیرا ویژگی هایی مانند کفی قابل تعویض که برای بازیکنان راست دست یا چپ دست طراحی شده است می تواند تفاوت زیادی در بازی افراد ایجاد کند.

بسته به تجربه و تعداد دفعاتی که کاسه می‌زنید، یک کفش بولینگ می‌خواهید که متناسب با نیازها و ترجیحات شما باشد.

بهترین کفش بولینگ برای مردان

برای کسانی که تازه شروع به بازی بولینگ کرده اند، این نوع کفش بولینگ مناسب است زیرا بعید است که مبتدی بخواهد پول زیادی خرج کند. اکثر کفش های پائین دارای کفی صاف و قابل جابجایی هستند. بهترین گزینه ها برای کفش های بولینگ سطح پایین برای مردان عبارتند از Elite Atlas Storm Gust و KR Strikeforce Flyer.

بهترین کفش های بولینگ میان رده برای مردان

کفش های میان رده بهترین نوع کفش بولینگ برای افرادی است که به دنبال یک کفش با کیفیت متوسط ​​هستند. اگر کم و بیش به بولینگ و بولینگ می روید، بازه قیمتی این نوع کفش برای شما مناسب خواهد بود. با این حال، کفش های این محدوده ممکن است دارای زیره کشسان یا زیره متحرک باشند یا نداشته باشند که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. انتخاب های برتر برای بهترین کفش های بولینگ میان رده برای مردان عبارتند از Dexter David، Elite Platinum و Elite Triton.


برای بهترین عملکرد بولینگ، به دنبال کفش بولینگ با کیفیت بالا باشید. این نوع کفش ها علاوه بر جلوگیری از آسیب به پای ورزشکار، عملکرد ورزشکار را نیز بهبود می بخشد. کفش های بولینگ با کیفیت بالا دارای کفی کششی هستند که می تواند به بولینگ کمک کند تا قدرت بیشتری در چرخش خود ایجاد کند. انتخاب‌های برتر برای بهترین کفش‌های بولینگ پیشرفته برای مردان عبارتند از Dexter The 9، Storm Mens SP2 900 و 3G Tour Ultra.

بهترین کفش های بولینگ برای زنان

اگر در بولینگ تازه کار هستید، خرید کفش های بولینگ ارزان قیمت منطقی است. پوشیدن کفش های اجاره ای اقدام بسیار ناراحت کننده ای خواهد بود زیرا این کفش ها به دلایل زیادی مفید نیستند. بهتر است اگر ابتدا به دنبال خرید یک جفت کفش مناسب هستید، با این کفش های بولینگ ارزان قیمت همراه شوید، زیرا اگرچه این کفش ها راحت نیستند، اما مقرون به صرفه هستند و به شما کمک می کنند عملکرد بسیار بهتری نسبت به بازی با یک جفت داشته باشید. . اجاره بیشتر کفش‌های پائین دارای کفی صاف و قابل جابجایی هستند. انتخاب های برتر برای بهترین کفش های بولینگ زنانه شامل BSI Classic، Dexter Vicky و Storm Skye است.

بهترین کفش های بولینگ میان رده برای زنان

برای کیفیت و ارزش در عین حال، به کفش های بولینگ میان رده نگاه نکنید. این کفش ها به شما این امکان را می دهند که بهتر و راحت تر از کفش های ارزان یا اجاره ای بازی کنید، اما خیلی گران نیستند. با این حال، کفش های این محدوده ممکن است دارای کفی کششی یا زیره متحرک باشند یا نداشته باشند. انتخاب های برتر برای کفش های بولینگ میان رده برای زنان عبارتند از Elite Platinum، Dexter Deanna و Elite Athena.

بهترین کفش بولینگ سطح پیشرفته برای زنان

اگر در مورد بولینگ جدی هستید، کفشی بخرید که دارای زیره لغزنده و زیره کششی باشد تا قدرت بیشتری تولید کند. یک جفت کفش بولینگ عالی بخرید. اگرچه این کفش ها گران هستند، اما به طور خاص برای بازیکنانی ساخته شده اند که می خواهند هر آخر هفته به اندازه کافی بازی کنند و برای رقابت با حرفه ای ها پیشرفت کنند. انتخاب های برتر برای بهترین کفش های بولینگ زنانه عبارتند از Dexter The 9، Storm SP2 603 و 3G Tour Ultra.

فروشگاه کتونی برند



نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.