ذهن هدف دار

سلام.

ما هرچیزی که به فکر و به ذهن مان رسید را، جزو اهداف مان ندانیم. میبایست هدفی را انتخاب کنیم که کاملا" روشن و مشخص و واضح باشد.

هر قدر که هدف ما واضح ‌تر و مشخص تر باشد، میزان انرژی و نیروی رسیدن به آن هدف در ما، افزایش پیدا میکند، چون میدانیم به دنبال چه هستیم و برای چی، وقتی هدفی را انتخاب می کنیم، باید به آن علاقه داشته باشیم. اگر به هدف مان علاقه نداشته باشیم زود خسته میشویم، ومشکلات، آن انگیزه ی لازم برای ادامه کار را از ما میگیرد، و هیچ سعی و تلاش و کوششی نمیکنیم. پس علاقه به هدف یکی از ارکان ست که باید در رسیدن به هدف داشته باشیم.

برای خودمان زمان بگذاریم، تا علاقه مندیهای خود و میزان تخصص به هدفی که داریم را بهتر بشناسیم. هرقدر بیشتر خود و میزان علاقه و تخصص خود را بدانیم برای به نتیجه رسیدن و موفقیت، کمتر دچاراشتباه میشویم وهدفی که انتخاب میکنیم، باید کامل و واضح باشد، تا درآینده به چه کنم چه کنم گرفتار نشویم.

اگر فکر میکنید، اهداف تان بزرگ یا از تعدادی هدف های کوچک تشکیل شده، آن را مرحله به مرحله پیش ببریم یا به هدف های کوچکتر تقسیم کنیم، و نسبت به ارزشان و ارزشمندی آنها پیش برویم. این را بدانیم هدف یا اهداف خود را براساس انرژی، توانمندی، توانایی و استعداد خود شناسایی کنیم.

میدانیم علاقه مندی که یکی از ارکان مهم است برای رسیدن به هدف ، ضمنا" میبایست احساس خوب داشتن به هدف هم به همین صورت در درون ما باشد.

اگر می خواهیم با موفقیت به اهداف یا هدف خود برسیم، اول از خدا بخواهیم که کمک کند ما را، و توکل کنیم به خالق هستی که همه ی امور در دستان اوست. و دعا کنیم که دست ما را بگیرید تا موفق شویم، و بعد اینکه افکار مثبت را در خودمان تقویت کنیم، و با انرژی و احساسات خوب کارمان را به سرانجام برسانیم. و بعد سعی و تلاش کنیم که افکارمنفی و مخصوصا" افرادی با افکارمنفی را، از خود و هدف مان دور کنیم.

برای بهتررسیدن به اهداف خودمان به دنبال دانش، تجربه، مهارت و تخصص مربوط به هدف مان باشیم و تا میتوانیم مهارت خود را بالا ببریم. و از همه کارها مهمتر، هرروز شکرگذاری کنیم، تا انرژی های مثبت الهی را دریافت کنیم تا حالمان بهترو بهتر شود.

شما آنچه آرزو وخواسته ی داشته باشید، البته با افکارمثبت و با قلب مطمعین و اعتماد به خدا وآن را بخواهید، تمام هستی دست به دست هم میدهند تا شما را به آرزو و خواسته یتان برسانند و همیشه در افکارو در ذهن خود به این باور برسیم که با یاری خدا به یک یک اهداف زندگی و شغلی خود خواهم رسید و مطمئن باشیم که خداوند ما را برای هدفی در زندگی آفریده و خلق کرده است.

خدا هم، ما را یاری میکند،و باز مطمئن باشیم، اگر درمسیر رسیدن به خواسته های خود، برای رضا و خشنودی خدا قدم های برداریم، خداوند ما را در مسیر دشوار اهداف مان تنها نخواهد گذاشت و به قدم وپاهای ما قدرت میدهد.

خداوند مهربان وبخشنده فرموده: ای بنده من، اگر یک قدم برای من بردارید، من پاداش آن را، ده برابر به شما خواهم داد.

خدایا ممنونتم.

( فرهاد سنگ شکن)



نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.