ذهن موفق

سلام

.انسان های موفق هدف‌ گذاری در راه اندازی ایده ها و آرزوهای خود و موفق شدن شدن در این امور را ، این‌ گونه برای خود تعریف می‌کنند، تلاش وسختکوشی، اعتماد به خود و خدای خود.

ما برای موفقیت و به دست آوردن ایده ها و آرزوهایی که داشتیم وداریم، باید به درستی راه خود را انتخاب کنیم.

تلاش و سختکوشی برای هدف، خواه فردی باشد یا گروهی، باید باعث پیشرفت فرد و یا گروه شود و رسیدن به اهداف را در پی داشته باشد.

به مفهومی دیگر هدف ‌گذاری در جنبه‌های مختلف کاری و زندگی، باعث می‌شود تا ما و همه ی کسانی که دخیل در این امر هستند، انگیزه های لازم برای تلاش و حرکت بیشتر را از خود نشان بدهند که البته اگرهمه به درستی کارهای خود را انجام داده باشند و انجام بدهند.

مطمعین باشیم زمانی که تصمیمی می‌گیریم، چه فردی یا گروهی ، برای انجام کاری، همه هستی و کائنات برای تحقق آن با ما هم ‌‎پیمان می‌شوند.

بعضی از ما انسان ها، برداشت نادرستی از این جمله داریم. که فکرو گمان می‌کنیم، که تنها هدف ‌گذاری در کار و زندگی کافی است و لازم نیست تلاش و کوششی از طرف ما و بقیه افراد صورت بگیرد.

نباید این نکته را هرگز فراموش کنیم، که اگر تلاش و اقدامی برای بهترشدن هدف خود نکنیم، به هیچ کدام از اهداف خود نخواهیم رسید. حتی اگر مهارت و توانایی بالایی در آن زمینه فعالیتی خود داشته باشیم.

ما میبایست هدف ‌گذاری را از سطوح پاِیین، مثل زندگی شخصی، روابط خانوده گی و نحوه و چگونکیه راه اندازیه کسب و کار شروع کنیم و آن را به بالاترین سطوح که جامعه ی میباشد، ارتقاء بدهیم و آن را به بالاترین سطوح جهانی برسانیم.

به عبارت دیگر ما می‌توانیم با هدف‌گذاری درهرسطوح از زندگی خود و سپس داشتن برنامه ریزی دقیق و اصولی، به راحتی به جایگاهی که دوست داریم، برسیم و به بهترین خود تبدیل شویم.

داشتن هدف، یکی از ضروریات مهم زندگی برای ما باید بشود.

ما باید برای هدف خود برنامه ریزی و آن را مکتوب کنیم تا اگر احیانا" چیزی را فراموش کردیم به نوشته های خود مراجعه کنیم و ببینیم کجا را درست و کجا را غلط رفته ایم.

اگرهدف هایمان را مکتوب کنیم به راحتی میتوانیم کارها و فعالیت های خود را تجزیه وتحلیل کنیم وبه نقاط قوت و ضعف خود پی ببریم.

این را بدانیم هدف گذاری خوب، اولین قدم برای تبدیل رویاها و ایده های ماست که به واقعیت تبدیل شوند.

زمانی که ما صحبت از هدف‌گذاری می کنیم، اغلب گمان می‌کنیم که تنها باید در زمینه کسب و کارمان هدف‌گذاری کنیم، تا به موفقیت های دلخواه‌ مان برسیم.

در صورتیکه زندگی ما انسان‌ها، جنبه‌های مختلفی دارد که باید برای یکی یکی آنها هدف‌های درستی را مشخص کرد.

تنها دراین صورت است که می‌توانیم در زندگی احساس رضایت‌ مندی داشته باشیم.و آن احساس موفقیت، به همراه لذت و سربلندی است.هرگزاز کوشش وتلاش دست برنداریم.

هرگز از باور داشتن اینکه این عالم هستی، صاحبی دارد، دست برنداریم.

هرگز در جا نزیم و هرگز یادمان نرود که ، روزیه ما هم میرسد.

هرگز یادمان نرود که این اراده ماست ، که موجب پیروزی ما شده. چون اراده ی پیروز شدن را داشتیم.

خداوند بزرگ به انسان ها این نعمت والا را داده تا خود با قدرت اراده و تصمیم گیری قوی،  به خواسته های خود برسند، ما انسان ها هم باید از قلب‌ مان که همان جایگاه خداست، برای بدست آوردن و یافتن حقیقت استفاده کنیم.

خداوندا کمک کن به اهداف والا خود برسم.

الهی آمین

( فرهاد سنک شگن)



نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.