ذهن زندگی

سلام.

درمسابقه مرگ و زندگیه شیر با آهو، دربسیاری از مواقع آهوها برنده می شوند، چون شیر برای غذا می دود، ولی، آهو برای زندگی ماندن،می دود، پس هدف مهمتر از نیاز است.

بعضی انسان ها شاد بودن را هدف زندگی میدانند، بعضی ها هدف از زندگی را کشف چیزهای تازه و کسب تجربه میدانند. و....

بنابراین هرانسانی نسبت به ذهن و افکارخود، هدفی برای زندگی  دارد.

برای اینکه بهتر درک کنیم که هدف از زندگی چیست، باید به درون خود برویم و ببینیم کدام هدف روح انسانیه ما را ارضا میکند.

هدف ما انسان ها، موقعیت، مکان یا جایگاهی است که در زندگی به آن نیازداریم، و برای هدف خود رنج ها، تلاش ها، چالش ها، شکست ها دیده و کشیده ایم و درآخر به دوراهی میرسیم که نمیدانیم کدام درست است و کدام اشتباه است.

در دو راهی‌ها و انتخاب راه درست و هدف درست ، بر اساس تجربه دیگران و تجربه خودمان، و در نهایت به تصمیم ‌گیری خودمان بستگی دارد، چون در نهایت رنج ها، چالش‌ها و سختی‌ها که خود تحمیل کرده ایم میبایست  راهی را انتخاب ‌کنیم که ما را به اهداف ‌مان برساند.

به عبارت ساده تر هدف مانند یک چراخ دریایی است دراقیانوس پرتلاطم زندگی، که ما را به سمت ساحل امن هدایت می‌کند. نکته ای که باید بدانیم این است، که هدف را باید به گونه‌ای انتخاب کنیم که تا زمانی که به آن نرسیده ایم، احساس رضایت نداشته باشیم، نه این ‌که احساس پوچی و ناامیدی کنیم. بلکه تا به هدف خود نرسیده ایم دست از تلاش برنداریم.

ابتدا باید موفقیت را در ذهن مان تصور کنیم و سپس با چشم دل خود ببینیم و بعد با تلاش و کوشش فراوان، خلقش کنیم.

یاد بگیریم برای هدفی که میخواهیم بدست باوریم ، خود تلاش کنیم  بدستش بیاوریم به هیچ کس التماس نکنیم، اول خودمان تلاش کنیم و بعد فقط از خدا بخواهیم که به ما کمک کند،

داشتن اعتماد به نفس به خود و خدا خود، که من میتوانم، اولین گام به سوی موفقیت است. و اینکه هدف ‌گذاری را با توجه به ارزش و رسالت زندگی‌ مان انتخاب کنیم،

مطمئنا" زمانی که به آن برسید احساس رضایت بیشتری خواهیم داشت. زیرا میدانیم انتخاب درستی داشته‌ایم و غیر از خالقی هستی از فردی کمک نگرفته ایم.

خداوندا، به ما کمک کن به بالاترین مرتبه روح انسانیت که همان حقیقت انسان بودنمان است برسیم.

الهی آمین

(فرهاد سنگ شکن)



نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.