برنامه مدیریت بی نهایت حساب اینستاگرام

این برنامه یکی از بزرگترین برنامه ها در عرصه مدیریت بینهایت حساب اینستاگرام میباشد که در ادامه با امکانات آن شما را آشنا خواهیم نمود.

این برنامه قادر است هزاران اکانتی که شما ساخته اید و یا کرک کرده اید را با دستورات شما مدیریت لحظه ای و مدت دار نماید.

یکی از آپشن های برکاربرد این برنامه که مورد استفاده کاربرانش بوده و محبوبیت بالایی دارد به شما امکان این را میدهد بتوانید ۱۰هزار اکانت را به برنامه داده و سپس با این ۱۰هزار اکانت سفارش فالور، لایک، کامنت از مشتریان خود دریافت نمایید و با یک کلیک در این برنامه تمامی ۱۰هزار اکانت را جهت فالو و ارسال لایک و کامنت برای پیج مورد نظر روانه سازید!

این برنامه یکی از برترین و قدرتمند‌ترین ربات‌های برای مدیریت پیج‌های اینستاگرامی است.

این ربات با دارا بودن امکانات بسیاری جهت مدیریت اکانت‌های اینستاگرام، یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه میباشد. شما با استفاده از اینستاداب میتوانید تعداد نامحدود پیج اینستاگرام را وارد نرم‌افزار کرده و سپس اعمال مختلفی همچون ارسال خودکار پست، کامنت و… را به‌صورت کاملا خودکار انجام دهید.



قابلیت‌های این برنامه

زمان بندی جهت ارسال پست (تصویر/ویدئو)

ارسال بازدید(Visit) به پست/پست‌ها دلخواه در بازه زمانی معین

ارسال فالور برای پیج/پیج‌ها دلخواه

ارسال لایک برای پیج/پیج‌ها دلخواه

ارسال کامنت برای پیج/پیج‌ها دلخواه

فالو و آنفالو پیج دلخواه

وریفای اکانت با شماره یا ایمیل

ارسال کامنت تبلیغاتی به پیج‌های مورد نظر

قابلیت استفاده از پراکسی

و…

همانطور که در لیست بالا مشاهده کردید، این ربات قابلیت‌های بسیاری برای مدیران اینستاگرامی فراهم می‌آورد. این ربات یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای social manager ها جهت مدیریت صفحه‌های اینستاگرام است.

بسیاری از فروشندگان لایک و فالوور از قابلیت ارسال لایک و فالوور اینستاداب کسب درآمد داشته و از این نرم‌افزار برای ارسال لایک‌ها و فالور‌های درخواستی استفاده می‌کنند. ارسال بازدید به پست‌ها نیز قابلیت دیگر این نرم‌افزار است که خود یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد میباشد.

یکی از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار، ارسال پست‌های زماندار است؛ این قابلیت برای کسانی که دارای پیج‌های اینستاگرامی متعدد میباشند بهترین و ارزان‌ترین گزینه میباشد. این قابلیت برای کسانی که حضور فعال در اینستاگرام دارند نیز بسیار مفید میباشد زیرا با زماندار کردن پست‌ها، میتوانند بدون از دست دادن فالوور، به کار‌های دیگرشان رسیدگی فرمایند.

قابلیت مهم دیگر این نرم‌افزار ارسال کامنت تبلیغاتی است. با توجه به اینکه کامنت تبلیغاتی هدفمند یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها جهت معرفی محصول یا… شما میباشد؛ قابلیت ارسال کامنت اینستا داب میتوانید کمک بسیاری را در این زمینه به شما ارائه نماید.

این نرم افزار از پراکسی نیز پشتیبانی میکند که همین گزینه باعث میشود مشکلی از نظر بلاک شدن در اینستاگرام برای شما پیش نیاید و بتوانید به طور مستمر از قابلیت‌ها استفاده نمایید.

نکات مهم:

۱-نسخه ای که در حال حاضر ارائه میشود آخرین نسخه برنامه میباشد.

۲- برنامه به صورت مادام العمر میباشد یعنی شما میتوانید تا اخر عمرتان از این برنامه بصورت رایگان استفاده کنید. (در نسخه های جدید کرک برنامه خدمتتان تقدیم میشود)

۳- شما میتوانید این برنامه را بر روی هر تعداد ویندوز / کامپیوتر و یا لپ تاپی نصب کنید بدون نیاز به پرداخت هزینه دیگر.

چه چیزی به شما داده میشود:

۱- اخرین نسخه ربات به همراه دریافت آپدیت نسخه های جدیدتر به صورت رایگان

۲- فیلم آموزشی ربات


قیمت: 15 یوز 🛡️ خرید امن


نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.