کیف پول سخت افزاری نوع خاصی از کیف پول بیت‌ کوین است که کلیدهای خصوصی کاربر را در یک دستگاه سخت افزاری امن ذخیره می‌کند. آنها مزایای بسیاری نسبت به کیف پول نرم‌ افزاری استاندارد دارند:

کلیدهای خصوصی اغلب در یک حافظه محافظت شده در یک میکروکنترلر ذخیره می‌شوند و نمی‌توان آنها را به‌ صورت متن ساده به خارج از دستگاه منتقل کرد و در برابر ویروس‌ های رایانه‌ای که از کیف پول‌های نرم‌افزاری سرقت می‌کنند مصون هستند. آن‌ها را می‌توان به‌صورت ایمن و تعاملی استفاده کرد. در بیشتر مواقع، این نرم‌افزار منبع‌باز است و به کاربر اجازه می‌دهد تا کل عملکرد دستگاه را تأیید کند و این صفحه تلاشی برای خلاصه کردن تمام پیشرفت‌های شناخته شده کیف پول‌های سخت افزاری است که می‌توانند از بیت‌ کوین به‌عنوان بخشی از عملیات خود استفاده کنند.

آیا کیف پول های سخت افزاری امنیت خوبی دارند؟

در این بخش از مقاله می‌خواهیم به سطح امنیت کیف پول سخت افزاری بپردازیم و توضیح دهیم که تا چه حد می‌تواند از اطلاعات و دارایی شما محافظت کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری در بین سرمایه‌ گذاران بسیار محبوب هستند؛ زیرا سطح امنیت پیشرفته‌ای را فراهم می‌کنند. اما بهتر است قبل از اقدام به تهیه این محصول مواردی را در مورد امنیت این دستگاه بدانید. از زمان موجود شدن انواع کیف پول سخت افزاری تا به امروز هیچ رویداد قابل تأییدی مبنی بر سرقت بیت‌کوین از کیف پول‌های سخت افزاری وجود نداشته است. کیف پول‌های سخت‌افزاری نسبتاً جدید هستند، اما حداقل در حال حاضر،برخلاف حوادث متعدد سرقت بیت‌ کوین از رایانه‌های متصل به اینترنت، سابقه خوبی را برای خود رقم زدند.

با این‌ حال، درک این نکته مهم است که کیف پول‌های سخت‌افزاری هدفی باارزش هستند و برای حفظ امنیت به فرضیات مختلفی وابسته‌اند. آنها کاملا ضدسرقت نیستند و چندین راه واقع‌بینانه وجود دارد که کیف پول سخت‌افزاری نمی‌تواند از بیت‌کوین شما محافظت کند. این خطرات باید به‌دقت در هنگام تصمیم‌گیری در مورد میزان اعتماد به کیف پول سخت افزاری و خرید آن در نظر گرفته شوند.



نظرات



    به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

    یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

    globessl enamad logo-samandehi

    درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
    کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.