پیرو اطلاع رسانی انجام شده در تاریخ 26 شهریور 1400 در این لینک در تاریخ 29 شهریور 1400 ساعت 20:00 تعداد 20,579,059 واحد دارایی غیرمتمرکز یوز سوزانده شد.

روش توکن سوزی، انتقال یوزها به کیف پول Blackhole بلاک چین ترون بوده است. این کیف پول ابزاری جهت از گردش خارج کردن توکن ها در بلاک چین ترون می باشد و هر توکنی که به این کیف پول منتقل شود غیر قابل بازگشت می باشد و هیچ کس به آن دسترسی نخواهد داشت.

طبق این هش تراکنش تعداد 20,579,059 واحد یوز از کیف پول رسمی پلتفرم یوزبیت به کیف پول Blackhole منتقل گردید.

با این احوال فقط 435000 واحد دارایی غیرمتمرکز یوز در شبکه یوزبیت در گردش خواهد بود که در قالب اعتبار شبکه در اختیار کاربران می باشد. از این تعداد 14059 واحد در کیف پول های اتریومی کاربران ذخیره شده و 42,438 واحد در کیف پول های ترونی کاربران ذخیره شده و 378,503 واحد در کیف پول داخلی یوزبیت کاربران ذخیره شده است که در کیف پول رسمی ترونی یوزبیت میزبانی می شوند.

زین پس هیچ یوزی جهت آزاد سازی وجود نخواهد داشت و کاربران جهت استفاده از خدمات پلتفرم یوزبیت صرفا از طریق یوزهایی که قبلا آزاد شده است و در اختیار کاربران می باشد، می توانند اقدام نمایند.

همچنین پس از این، شرکت یوزبیت تا زمان قانون گذاری و دریافت مجوزهای لازم، کلیه خدمات خود در حوزه بلاک چین را متوقف می نماید. یوزهایی که به بلاک چین ترون و اتریوم منتقل شده اند، صرفا قابلیت انتقال به پلتفرم یوزبیت جهت استفاده از خدمات پلتفرم را دارند که کاربران برای این منظور میتوانند با پشتیبانان یوزبیت هماهنگ نمایند.

قابل بیان است جهت همگام سازی پلتفرم یوزبیت با این توکن سوزی نیاز به آپدیت زیرساخت شبکه می باشد که تیم یوزبیت مشغول به پیگیری امور است. اطلاعات بیشتر در اطلاعیه هایی در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

با احترام، مدیریت یوزبیت



نظرات

  • خدا قوت و خسته نباشید خدمت تیم پشتیبان و فنی یوزبیت. این توکن سوزی گامی بسیار بزرگ در جهت حفظ منافع تمامی کاربران یوزبیت قرار گرفت و بنده به نوبه خودم از این اقدام سنجیده یوزبیت تشکر می نمایم. امید است که با کاهش یوز های در گردش، کاهش عرضه و همچنین محدود تر شدن تعداد یوز های موجود به زودی زود قیمت این توکن به ارزش واقعی خود و جایگاهی که لایق آن است دست یابد با تشکر

    پاسخ دادن
  • سلام علیکم...مبارکباد. گرچه ممکن است برای بسیاری سودجویان فرصت طلب هیچ خوش نیاید اما با توکن سوزی حرفه ای می توانیم شاهد سرعت روزافزون یوزبیت و کاربران دارای یوز و خواهان یوزکوین در رسیدن زودتر به اهداف موردنظر باشند که مدت طولانی در انتظار آن بودند و هرچه صبر می کردند و تلاش داشتند نتیجه نداشت. از ابتدای مهرماه 1400 مطابق با سالگرد برپایی و معرفی یوزبیت و گسترش گام به گام یوزکوین در ایران بزودی بهمراه تلاش های روزافزون و آگاهانه ی کاربران و مدیریت یوزبیت می توانیم یوزکوین را در ایران و جهان نهادینه سازیم و به رقابت سخت گذشته در این عرصه با آسانی و سرعت بهتر تحقق رضایتمند ببخشیم. مامتحدهستیم✊🏼

    پاسخ دادن
    • با سپاس از تقویت روحیه شما

    • سلام دوست عزیز شما در پاسخی که نوشتین از توکن سوزی حرفه ای یاد کردین، آیا این نوع توکن سوزی واقعاً حرفه ایست؟ نگاهی به توکن سوزی در پروژه های بزرگ و کوچک دنیا بندازید، در هیچ کدام از پروژه ها یک همچین توکن سوزی نمی بینید.

    • از دوستان خواهش می کنم احساسی به این کار نگاه نکنید. با اصل کاری که انجام دادین مخالف نیستم، بلکه با شما همراه هم هستم. ولی خیلی بهتر می تونستید عمل کنید، یکی از دوستان این کار شمارو حرفه ای دونسته، باید یادآوری کنم که توکن سوزی حرفه ای این نیست که بیش از 90 درصد از کل توکن هارو یکجا بسوزانید، بلکه می تونستین مثل بسیاری از پروژه ها شرایطی را تعریف کنید که به مرور زمان از تعداد توکن ها کم بشه، مثلاً به ازای هر تراکنش مقداری توکن سوزانده میشد یا اینکه تاریخی مشخص می کردین و هر سال مقدار مشخصی را میسوزاندین ویا روش های دیگه. امیدوارم این کار باعث بشه توکن یوزبیت به جایگاه واقعی خودش برسه، ولی با عرض معذرت با این نوع توکن سوزی موافق نیستم، ای کاش به نحو بهتری عمل می کردین. البته بابت زحمات شبانه روزی که برای تحقق اهداف این پروژه می کشید، تشکر می کنم.

    • سلام و درود جناب آقای بهرامی. اتفاقا توکن سوزی به شیوه ی پیشنهادی شماست که حرفه ای نیست و باز هم مثل گذشته باید ماهها و سالها منتظر بود و دندان روی جگر گذاشت تا به اهداف مورد نظر در پیشرفتهای مورد انتظار یوزکوین در کشورمان دست یابیم. با وضعیت ساختاری و حمایتی که یوزبیت و یوزکوین در کشور دارد و دو زبانه نبودن آن و کندی پیشرفتها معلوم نبود چندین و چند سال طول می کشید تا به 21 میلیون برسد و چه بسا با موانع روزافزون قانونی و جناحی در کشور نیز مواجه شود و که شده است و بسرعت ممنوع یا مسدود می شد و اکنون به این توکن سوزی حرفه ای که با سرعت انجام شد و باعث شوک به کاربران گردید به یقین باعث زنده شدن و تسریع فوق العاده در رسیدن به اهداف آرمانی یوزکوین در ایران و حتا در جهان خواهد شد. پیشنهادات شما فقط برای ارزهای دیجیتال بین المللی و پرسابقه و معروف است که کاربرد دارد و نه برای یوزکوین که جوان است و فرصت و حمایت و زیرساخت لازم را برای پیشرفت سریع و رضایت بخش ندارد.

  • سلام حدود من دو سال پیش ۲۰۰ توکن به کیف پول اتریوم انتقال دادم که مقدار ۴.۳ کارمزد کم شد و تعداد۱۹۵.۷ توکن وارد کیف پولم شد ،حال باید برای تبدیل چکار کنم؟

    پاسخ دادن
  • و سوال دیگه ای دارم منی که انتقال دادم به کیف اتریومیم دیگه امکان خریدو فروش ندارم؟ تبدیل نمیشه تو بستر ترون؟

    پاسخ دادن
    • همانطور در متن ذکر شده میتوانید منتقل کنید به پلتفرم. برای راهنمایی از طریق تیکت پشتیبانی پیام دهید

  • با سلام و احترام و خدا قوت خدمت همه دست اندرکاران شبکه دوست داشتنی یوزبیت من هم این رویداد مهم را به همه کاربران عزیز یوزبیت تبریک عرض میکنم و همچنین از تلاش و زحمات مدیران محترم یوزبیت و همکاران شان سپاسگزارم 🌷🌷🌷

    پاسخ دادن


به یوزبیت؛ خانه محتوا خوش آمدید

یوزبیت، به نویسندگان مستقل این امکان را می‌دهد که به طور مستقیم برای مخاطبان خود تولید محتوا کنند و از طریق الگوریتم‌های پلتفرم یوزبیت به درآمد برسند.

globessl enamad logo-samandehi

درباره ما . راهنما . اطلاعیه‌ها . اپلیکیشن . قوانین . مجوزها . ارتباط با ما
کلیه حقوق این سایت برای شرکت برخط سازان اطلاعات یوز محفوظ می‌باشد.